Home » Nieuwe versie Eiwitkenner App is er!!!

Nieuwe versie Eiwitkenner App is er!!!

Hij is er! De nieuwe, verbeterde versie van de Eiwitkenner App. In 2018 is de Eiwitkenner ontwikkeld, een handige app om op je mobiel of tablet je eiwit inname bij te kunnen houden. In samenwerking met de dietisten (Corrie Timmer, Amsterdam UMC) ontwikkeld door de PKU vereniging (David Abeln) ten behoeve van alle aandoeningen die met een eiwitbeperkt dieet worden behandeld.

Heb je al bestaande data op je telefoon staan en wil je die data overzetten naar de nieuwe versie? Dat kan natuurlijk. Kijk hiervoor naar het filmpje dat we hierover gemaakt hebben. Ook kan je nu vanuit meerdere mobiele apparaten werken aan 1 dieet (bijvoorbeeld 2 ouders die het dieet van hun kind bijhouden. Hiervoor moet je een account aanmaken, de data worden dan buiten je telefoon (in de cloud) opgeslagen. Ook hier is een filmpje van gemaakt.

Veel plezier! We zijn blij als vereniging om dit te kunnen bieden aan alle PKU-ers en andere mensen met een eiwitbeperkt dieet?