Home » Evenementen » Het PKU Jeugdweekend

Het PKU weekend 2023 gaat door! Na afgelopen jaren zonder PKU weekend vanwege Corona gaan we dit jaar weer los.
Dit jaar wordt het PKU weekend gehouden van 12 tot en met 14 mei.
We gaan naar een nieuwe locatie omdat de locatie in Putten niet meer mogelijk was. Dit jaar gaan we naar Zevenaar naar een ontzettend leuk huis waar we met de hele groep zitten.

Ben je in mei 2023 8 jaar of ouder? En kan je zelfstandig omgaan met je dieet? Schrijf je dan in voor het PKU weekend en maak nieuwe vrienden. Een weekend lol zonder ‘gedoe’ en ‘nadenken’ over je eten.

Tijdens het PKU weekend worden diverse leuke, spannende activiteiten ondernomen. We houden het programma nog een klein beetje geheim. Maar het is afgestemd op verschillende leeftijden en het is elk jaar een groot feest!

Meld je snel aan.

Er zijn geen kosten verbonden aan het PKU weekend. Maar……als je je inschrijft verwachten we  ook dat je komt. Mocht je niet komen dan worden de kosten aan je doorberekend. In dat geval betaal je 50 euro.

Schrijf je snel in via het ledenportaal van de PKU Vereniging.
Je moet wel lid zijn van de vereniging om naar het Jeugdweekend te kunnen. Dus op het ledenportaal moet je eerst even inloggen om te ‘bewijzen’ dat je ook lid bent.