Home » Evenementen » Evaluatie Eiwitkenner App

De Eiwitkenner App

Voor de PKU-ers heeft de Ned. PKU vereniging enkele jaren geleden de PKU Kenner ontwikkeld. Een handige app om je eiwitinname bij te houden.

Vanwege het succes van die app is deze app doorontwikkeld tot de Eiwitkenner. Daardoor werd de app makkelijker in gebruik en belangrijk: de App werd toepasbaar voor andere aandoeningen die met een eiwitbeperkt dieet worden behandeld.

Evaluatie

Op 17 maart om 19.30 uur willen we met 8 gebruikers een evaluatie van de App doen. Een online sessie van ongeveer 1 uur.

Gebruik jij de Eiwitkenner App? Misschien niet zo vaak, misschien elke dag? Leuk! Wij horen graag van jullie als gebruikers wat jullie van de App vinden. En misschien heb je wel ideeën over wat beter zou kunnen of wat je misschien nog meer zou willen doen met de App.

We gebruiken dit eerste gebruikersoverleg om te kijken of we nog verbeteringen kunnen doorvoeren in de App.

Met een groep van maximaal 8 gebruikers gaan we in gesprek. Als er meer dan 8 gegadigden zijn, dan is dat alleen maar mooi. In dat geval organiseren we snel een nieuwe bijeenkomst. Mocht je op 17 maart niet kunnen, schrijf je dan in op het evenement ‘ik zou willen meedoen met de Evaluatie Eiwitkenner App’

Schrijf je in

Aanmelden/Inschrijven

Schrijf je in via deze link